Bokrecensioner: Favortiten

Nu har jag skrivit om mycket fantasy pĂ„ senste tiden och tĂ€nkte dĂ€rför ta upp en gammal favorit. Jag hoppas att alla hĂ€r har lĂ€st hur kĂ€r fĂ„r man bli av Katarina von Bredow? Jag kollade min lĂ€sedag bok som jag skriver ner allt jag lĂ€ser frĂ„n första datumet till utlĂ€sningstatumet. Nu har jag antecknat i hela ett och ett halvt Ă„r och för exakt ett Ă„r sedan lĂ€ste jag den för första gĂ„ngen. Jag kan inte riktigt förstĂ„ varför jag Ă€r sĂ„ fĂ€st vid den kanske har det nĂ„got med att Adam Ă€r en sĂ„ go kille

Boken handlar om Katrin som blir kĂ€r i Adam. Men Adam Ă€r förbjudet omrĂ„de för Katrins bĂ€stist Frida har paxat honom. Katrin blir dĂ„ tillsammans med Andreas men Ă€r inte ett dugg kĂ€r i honom. Hon och Adam rĂ„kar en dag trĂ€ffas i parken och de börjar snacka och blir nĂ€ra vĂ€nner. Frida fĂ„r inget veta. Sammtidigt hĂ€nder det en massa saker runt omkring. Katrin börjar fundera vart hennes mamma tagit vĂ€gen som stack ifrĂ„n henne för lĂ€nge sedan, hur hennes brorsa egentligen mĂ„r och hur hon sjĂ€lv egentligen mĂ„r. Men Katrin har klivit in pĂ„ förbjudet omrĂ„de.

Ja jag vet. det lĂ„ter jĂ€tte töntigt men jag gillar den verkligen konstigt nog. Och det Ă€r faktiskt den enda katarina von bredow boken jag gillar. Jag har lĂ€st alla hennes böcker och de Ă€r lika dĂ„liga allihop förutom denhĂ€r dĂ„. Ett tips för er tjejer som slukar kĂ€rleksböcker
 och killar dĂ„.
FrĂ„n mig.Skrivet av Elin Kategorier: 14+Elins FavoriterFamiljeproblemKĂ€rlek